Will Smith Learned He’s No Tom Cruise While Filming Bad Boys for Life

Published by Darron Toy on


-You posted this photo,
or someone posted this photo. This is backstage.
This is on set. -Oh, man, yeah. -And you ran into
the “Coming to America” sequel. -Yeah.
-Wesley and Eddie Murphy. -That’s the black Mt. Rushmore. [ Laughter ] [ Cheers and applause ] -That’s fantastic.
It really is, man. -Man, that day was so beautiful.
-Where were you? -So, we’re — That’s
at Tyler Perry’s Studios. And we didn’t know each other.
-How is that studio? -It is fantastic.
-He’s the best. -We didn’t know each other
were going to be there. They were finishing up
“Coming to America 2.” -Yeah.
-And we were finishing up “Bad Boys.” And it was a knock on the door. And it was Wesley. And we’re like, “Ohh!”
So we were hanging. He was like, “Yo, let’s go knock
on Eddie’s door.” So we went over
and knocked on Eddie’s door. And it was like — It was just
one of those beautiful moments, the four of us there at the newly opened
Tyler Perry Studios, which, you know, used to be
a former Confederate army base. -Yes.
-You know, that’s been transformed into
Tyler Perry Studios. So, yeah.
-Isn’t that great? -That was fantastic. -Yeah, that’s pretty cool.
-That was fantastic. -Have you known —
Have you known Eddie? -Yeah, I met Eddie when I first
came to L.A., you know? Eddie’s one of those dudes that is like the standard
of excellence, you know? So every young comedian, black actor, you know, you want
to test yourself against Eddie. -Yeah.
-You want to see — But he is the truth, man. -Did you see him on “SNL”?
Did you see him host? -Yes. He —
-He was great. -Love that guy.
-He crushed it. Yeah, yeah, yeah.
-Love that guy. -Let’s set the stage.
“Bad Boys for Life.” What’s happening now?
-“Bad Boys for Life.” Alright, so, it’s 25 years later
from the first movie. And what we tried to do
that was really critical and important to me is not try
to just do the old movies again. I was like, you had to take
into consideration the time, had to take into consideration how the characters
would have grown. And the reason it took so long
is because I didn’t want to — I didn’t want to make it
just as a cash grab, you know? “Hey, everybody loves sequels.
Let’s just do a sequel.” -Yeah, yeah, yeah, yeah, no.
-You know, and I — You know, I had fumbled a couple
of my last sequels, you know? I just — I wasn’t happy
with the “Men in Black” sequel. And I just really wanted to make
sure that this was a stand-alone film that people would have
a real, brand-new experience in. -People are buzzing. It’s crazy.
I mean, the trailer alone. I was like, “Oh, they’re back.
This is so much fun.” -Yeah, it’s fantastic.
Y’all going to love it. And I — Yo. [ Cheers and applause ]
And I say that a lot. I say that a lot.
I’m gonna keep it real. Sometimes I say,
“Y’all gonna love it,” and y’all not gonna love it.
[ Laughter ] You know, ’cause
sometimes I’ve seen it, and I know you’re not —
y’all not gonna love it, but it’s an expensive movie.
But — So — But this time — This movie is out of here.
It is so good. If you liked the first two
at all, there are scenes
in this movie — ’cause it’s really
about friendship and about the reality
of what it’s like when somebody’s life
takes a different turn. -Yeah.
-You’re ready to go one way, and your partner’s ready
to go another direction. -At this point,
you’re family, really. -Yeah, and it’s like, there are
some really powerful scenes about friendship and some of the funniest stuff
you are ever gonna see. Martin Lawrence is genius
comedic in this film. -Oh, my gosh. There’s also a little part
in the movie, too, where, like, you’re like —
-Don’t give nothing away! -No, I won’t give — -Oh, geez. Spoiler alert. -No.
-What are you doing? -But you feel like —
-You’ve gone mad! [ Laughter ]
-No, I wouldn’t do that. I wouldn’t do that.
But there’s — where you’re kind of feeling
like you’re older. -Yeah, yeah.
-And almost, like, a mid-life type of crisis thing. But you look so young, though.
Do you feel — -I’m trying to hang on.
I’m trying to hang on. Yeah, nah, there were a couple
of the action sequences that I was like, “Ooh!”
You know? ‘Cause I started, and I told myself
I was doing all of my stunts. I was doing, you know,
Tom Cruise that was just hanging
on the side of a airplane. -Yes.
-At 50. I was like, “Man, I’m better
than Tom Cruise.” -Yeah! Do it!
-And I did like two stunts. And I was like, “I’m not better
than Tom Cruise.” [ Laughter, applause ] -“I’ll let him — I’ll let him do that.”
Yeah, yeah, yeah. I want to show everyone a clip. Here’s Will Smith
in “Bad Boys for Life.” Take a look at this. -Whoa! [ Tires squealing ] -I’m putting your seatbelt on.
-Yeah. -That’s how we do it now.
-Yeah, you’re damn right. -Oh, my — Overtown’s a no-go. He got people here,
dangerous people. -We’re dangerous people. [ Yelling ] -You might want to pull over
for a minute. I need to tell you something.
-Pull over. Are you gonna pull over?
-Yeah, yeah. -Okay, give me one second.
Let me see — Wait. Pull over. I just need to pull over
for a second! Man, can we get a time-out? [ Cheers and applause ] -Will Smith, everybody!


100 Comments

Sean P · January 11, 2020 at 9:23 pm

W smith EPSTEINs buddy, how many times on pedo island demon.. disgusting, will be held accountable soon..

Bongo Joe · January 11, 2020 at 9:25 pm

Will Smith looks more and more like Lawrence Fishburne

supbape · January 11, 2020 at 9:32 pm

The guy looks 35 but he 50 black don’t crack fr

Jamie Phillips · January 11, 2020 at 9:35 pm

What about bad boys 2 with Sean Penn the original movie

Michael Holmgaard · January 11, 2020 at 9:35 pm

A movie starring Tom Cruise & Will Smith would be epic

Cullenprime · January 11, 2020 at 9:40 pm

Every movie is a cash grab. People don't make movies to not make money.

Lewis Mcnamara · January 11, 2020 at 10:03 pm

Don't worry will,prince William already betrayed me,he chose his best friend jay z basketball match.

Lewis Mcnamara · January 11, 2020 at 10:04 pm

You know gucci diamond in the dirt mate,glad you helped ruin my life

Stefanos Epaminonda · January 11, 2020 at 10:04 pm

No one:

Literally no one:

Will Smith: You know

PjMitchell · January 11, 2020 at 10:22 pm

"Dont give nothin away !!! " 😂

Israelite Tribe of Judah · January 11, 2020 at 10:36 pm

That is the black Mt Rushmore

Damien Alexander · January 11, 2020 at 10:41 pm

not even close to the Black Mount Roushmore. Richard Pyror isn't on there, Dave Chapelle.

Will, you're not on it. Sorry, not sorry.

b2kzangelalwayz · January 11, 2020 at 10:42 pm

That dad laugh

Internet Tough Guy · January 11, 2020 at 10:56 pm

Jimmy: "Have you met Eddy?"
Will: "Yeah he's the best…I met him ONCE 30 years ago"

Gimme a break.

No Body · January 11, 2020 at 11:53 pm

Why are there talk show hosts??
I robot would be better

Hoody♤ · January 12, 2020 at 12:06 am

He wasn't happy with Men in Black 3 or 2???? Wish he would verify cause I thought 3 was a great finale.

The_Artistic_Movieman 98 · January 12, 2020 at 12:11 am

I thought that was Anthony Mackie. I can’t wait to watch Bad Boys 4 Life! I enjoyed the first two bad boys movies especially the second one with Gabrielle Union🔥🔥🔥🔥🔥

Gabriel Nowell-Brown · January 12, 2020 at 12:26 am

Does this nigga Will Smith age??? He look the same everytime 😂😂😂 black don't crack

Jack Harris · January 12, 2020 at 12:29 am

Cool. 🤫 www.worldwidetargeting.com

inpc 3333 · January 12, 2020 at 12:37 am

Will Smith said blacks don't have the same opportunities in America as white people do. while making 50 zillion dollars a movie what a hypocrite.

kjetil Bergesen · January 12, 2020 at 12:46 am

Will smith doesnt age. Somthing crazy Going on.

Mishel Skrapalliu · January 12, 2020 at 12:47 am

Will 💙

prettycoolPJ · January 12, 2020 at 12:48 am

Will has had a lot of flops in the last few years. I thoroughly believe that if this doesn't work, he will not be able to redeem himself.

Revi Mangkulla · January 12, 2020 at 1:01 am

Pull over 🙃

Andrez Escamilla · January 12, 2020 at 1:22 am

Will smith thank you for the Spies movies

Andrez Escamilla · January 12, 2020 at 1:25 am

I love all your movies !!! Will smith you rock !! Hope one day I like to met you for real

carl jepson · January 12, 2020 at 1:38 am

Wow will Smith is false in every way imaginable. Sold out many years ago

Jonathan Matthews · January 12, 2020 at 1:46 am

SOOOOOOO Stoked for this. Also, Top Gun 2.

I don't care if I don't see another movie, just those 2, with those 2 actors. My life is complete.

Myron Jr · January 12, 2020 at 1:51 am

Will Smith you're a better actor than Tom

TexasMadeKD · January 12, 2020 at 1:57 am

LMFAO!!! That used to be a Confederate military base 😂😂😂 SMFH

nikki23000 · January 12, 2020 at 1:57 am

Can we just stop and acknowledge that two MAJOR FILM PRODUCTIONS were being filmed at Tyler Perry Studios?!? 🙌💯💯💯 that place is so huge I can’t wait to take a tour

zyphon7 · January 12, 2020 at 2:03 am

I miss will smith and Tommy Lee Jones as the comedic duo. They worked so well together

jgreening · January 12, 2020 at 2:03 am

Are we all Forgetting about Jackie Chan

G Weekes · January 12, 2020 at 2:13 am

The Rock and Kevin Hart should start this video at 1:50 and listen close.

chillinebony · January 12, 2020 at 2:20 am

"The Black Mount Rushmore" 😂😂😂😂

Gibbo · January 12, 2020 at 2:51 am

Another Will Smith movie to tank…

Khalil MIA · January 12, 2020 at 2:55 am

I'm really surprised he said he wasn't happy with Men in Black 3.

freshfade28 · January 12, 2020 at 2:55 am

That's the black mount Rushmore for real all jokes aside

Khalil MIA · January 12, 2020 at 3:00 am

3:13. DON'T GIVE NOTHING AWAY!!!!! 😂🤣😂🤣

Skyler Abernathy · January 12, 2020 at 3:05 am

Coming to America 2?

Jamie Barraclough · January 12, 2020 at 3:13 am

Will Smith has been one if my favorite entertainers since parents just don't understand.

Jon M · January 12, 2020 at 3:17 am

Mark ass brownly

butchtropic · January 12, 2020 at 3:37 am

Sad Hollywood, all they can do is pump out re-boots anymore, Top gun 2, Bad boys 2, Coming to America 2. About as exciting and original as a Big Mac.

dansvideos99 · January 12, 2020 at 3:44 am

Katyal and Conway got it right on WaPo today:    SEPARATE the ARTICLES !   (1) the Obstruction Article is ripe for trial:  all evidence that Trump obstructed Congress is of public record.   (2)  Hold back the Ukraine Article UNTIL Senate agrees to call the firsthand witnesses with their documents, and if Senate refuses, then re-open the House Investigation on Ukraine Article.   —  That is unquestionably perfect.  PERFECT !!!  love, love, love it!

Kyle · January 12, 2020 at 3:44 am

Will Smith is a fucking liar, it was not a confederate military base it was established by the US Army in 1867! The Civil War ended in 1865 it became a military base after the Civil War it was a US federal military base not a confederate military base what a fucking douche bag he’s doing nothing but race baiting doesn’t know shit on history! The union owned the base not the Confederates!

Rashidi Shamuddin · January 12, 2020 at 3:48 am

Now, where is my Rush Hour 4?

FayeIL · January 12, 2020 at 3:55 am

Fallon is so cringe. How is this man getting paid millions?

(Small voice) some of us enjoyed Men in Black II

EAGLES 215 · January 12, 2020 at 3:59 am

He fell off so back he has to pretty much beg people to go see it y'all gonna love it I promise

rahorin · January 12, 2020 at 4:14 am

Man I always wondered what happen to Wesley I loved his action movies.

Dr Phot · January 12, 2020 at 4:17 am

Swap out Martin (No offense) with Denzel and that's the Black Entertainment Mt. Rushmore.

babarian king · January 12, 2020 at 4:25 am

I'm sorry if this is stereotype thing to say but black don't crack DAMN

Iron Cross Training, Ltd · January 12, 2020 at 4:37 am

Tom is a special kind of individual Absolute immersion with his roles

Brian Jefferson · January 12, 2020 at 5:53 am

That outro is like a less good version of Busta Rhymes – Woo Hah! (Origin Unknown Remix) from the 90s: https://www.youtube.com/watch?v=c8GaMoGwxbc

Bills Mafia · January 12, 2020 at 5:58 am

Did anyone just hear him? Your mans just said Coming to America 2 ! Like not a single comment about it whhhhhat?

VIP CABE · January 12, 2020 at 6:00 am

Bad Boys 3 is a must See! 💯🌴😎🔥

Matthew Andersen · January 12, 2020 at 6:21 am

I have never watched the first two movies but the way he talks about this one hypes me up to watch them.

Marra Amsterdam · January 12, 2020 at 6:28 am

Legends!!!!!!

Eric Robinson · January 12, 2020 at 6:43 am

so the clip he showed us had a remix of the theme from the first movie….if that's the case then I'm already sold because I loved that theme

Trayon Robinson · January 12, 2020 at 7:30 am

still waiting for Bright 2

Alex Diaz · January 12, 2020 at 7:38 am

This movie is about to go to number 1 🔥🔥🔥🔥

Fanny Licker · January 12, 2020 at 7:58 am

whats wrong with his eyes?

DrOetker1991 · January 12, 2020 at 7:59 am

"You gonna live IT"…. Baaam: After Earth 😂

Lord Megatron · January 12, 2020 at 8:25 am

@1:38 – The turds at Disney (and Rian Johnson & JJ Abrams in particular) really should listen to what Will says here about how a sequel to an established, loved franchise really SHOULD be handled.

DGiovanni · January 12, 2020 at 9:34 am

No, Tom Cruise can actually act.

wespozo · January 12, 2020 at 9:40 am

Coming to America 2!
Snipes and Murphy. That is going to be amazing!

REE ANIMATION · January 12, 2020 at 9:51 am

You can already see by the editing, that this will not be good..

Paulie Jones · January 12, 2020 at 9:55 am

FOLLOW THE WORLD'S BEST ON INSTAGRAM @TRAPPINNSTYLE

Rocky Valley · January 12, 2020 at 11:00 am

IM NOT BETTA THEN TOM CRUISE!!! LOL

Jorge Rodriguez · January 12, 2020 at 11:11 am

I really hope this movie is not long like part 2

A. Med · January 12, 2020 at 11:23 am

Does he still make out with jaden smith.???

Bolerophon · January 12, 2020 at 11:58 am

he's funny but he's not funny, anymore.

Abhay Katyal · January 12, 2020 at 12:00 pm

Love how genuine will Smith is

Matt W · January 12, 2020 at 12:14 pm

Weak ass movie

Jony Chauhan · January 12, 2020 at 12:23 pm

gemini man was dope . Real stuff.

Jason Rupek · January 12, 2020 at 12:25 pm

I love Will, but this segment literally does nothing to spread Manbearpig awareness…

Kendall Spires · January 12, 2020 at 12:29 pm

Don’t Give Nothin Away!!!!

Tuco The rat · January 12, 2020 at 12:43 pm

Crap ACTOR

Madara Uchiha · January 12, 2020 at 12:45 pm

Cant stand Jimmy anymore, over time the fake laugh bs just gets more and more irritating. He's so fake!

matt schoon · January 12, 2020 at 12:54 pm

What a Hollywood suck up. Poor will has strings

Leonardo de Aquino Soares · January 12, 2020 at 1:08 pm

Jackie chan is the king of stunts

Onycha Hunter · January 12, 2020 at 1:55 pm

Epic

Yourdailytrending ' · January 12, 2020 at 1:57 pm

Usa …the new Africa. Only blacks. No whites left?

xalau · January 12, 2020 at 2:01 pm

Will is benjamin buttoning

StackPaper Everyday · January 12, 2020 at 2:06 pm

Bad boys are advertising the shit out of there movie lol. Will and Martin are EVERYWHERE

kishenkoolskills90 · January 12, 2020 at 2:11 pm

I hope they have another scene like in Bad Boys 2, where that kid comes to visit and They act crazy

One Time · January 12, 2020 at 2:38 pm

Fire Fallon NOW !!! FAKE ASS CORNY BASTARD !!!

jswords1977 · January 12, 2020 at 2:40 pm

I can't wait to see that movie. Will Smith and Martin Lawrence, c'mon maaaaan. How could it NOT be good?! (BTW – That was rhetorical. I know there are so many ways it could suck. But if it does, it won't be because of those two! 🤣)

Rishkhan Productions · January 12, 2020 at 3:07 pm

Martin: Look Mike, I'm just trynna help!
Will: You wanna help? Just Shut the F*#K up and let me drive, how abou dah!?

👍 if you remember this scene ❤️

1vaoracle · January 12, 2020 at 3:18 pm

That ain't Will Smith

theDustyJoe · January 12, 2020 at 3:19 pm

Not that it’s important to anyone… but the base the studio is on was established during the “Reconstruction era” AFTER the civil war.. It was never a confederate army base.

bargain bob · January 12, 2020 at 3:48 pm

You’re no Denzel either lol

Briand Joyce · January 12, 2020 at 3:51 pm

Denzel is not there cant be without him.

Wavy Davy · January 12, 2020 at 4:00 pm

Definitely could be the black Mount Rushmore 😂😂😂

Harley Robertson · January 12, 2020 at 4:10 pm

Black Mount Rushmore 😂

ttoe21 · January 12, 2020 at 4:11 pm

Jimmy fallon is so damn fake man.

Rafael artiga · January 12, 2020 at 4:12 pm

I'm a loud laugher like will lol

Harley Robertson · January 12, 2020 at 4:12 pm

1:55 in is why Will Smith is the best guy in Hollywood…….so I'm guessing its another 10 years for a Fresh Prince reunion/sequel

Mike Bastoni · January 12, 2020 at 4:23 pm

I want too see this movie

Kyle Lewis · January 12, 2020 at 4:41 pm

Wait a minute so coming to America and bad boys was made at Tyler Perry studios for a little part in the movie DAMN Tyler that's cool

Philip Marlowe · January 12, 2020 at 5:03 pm

But there is a sequel to bad boys

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *