Transport Zboża Na Gospodarstwo ☆Perkins Daje Radę ☆Żniwa 2019 Dzień Drugi

Published by Darron Toy on

Categories: Articles

46 Comments

jockerfarm · July 30, 2019 at 7:38 am

Siemka 🙂 Zawsze jak wrócę z pola pójdę wykąpać się. Siadam do montowania odcinka żniwnego I znowu czuję ten kurz na sobie 😀

Nie No · July 30, 2019 at 7:38 am

Ale że z tej Comi C6 John Deere zrobili to trochę śmiech

Zbigniew Barczyk · July 30, 2019 at 7:38 am

witam spróbuj z niższego biegu na wyższy wrzucać ze sprzęgłem na dwa razy a z wyższego na niższy z przegazówką o niebo lepiej się jeździ nie ma trrrrrrrrrrr POZDRO:)

Bartek Bartek · July 30, 2019 at 7:38 am

Najlepszy kanał na YouTube

Kebidong · July 30, 2019 at 7:38 am

Jaka nuta na początku?

Dangel Master · July 30, 2019 at 7:38 am

Jaki klamotek to jest statek hehe co z tego ze co sezon trzeba cos naprawic

Bizon Bizon · July 30, 2019 at 7:38 am

Jak się nie mieści na przyczepie to ubij kolanami. Może wydawać się głupie ale pomaga. Pozdrawiam.

Patryk 121 · July 30, 2019 at 7:38 am

ile zboża macie w tym roku ???

S. H. · July 30, 2019 at 7:38 am

Zdrowy ten Perkins nawet dyma nie puszcza 🙂👍

antos h · July 30, 2019 at 7:38 am

szkoda że nie am filmów na skupie jak rolnik z hollywood wysypuje przyczepy.

Karolex · July 30, 2019 at 7:38 am

Jaki to dokładnie remix?;)

iBelieve Gaming · July 30, 2019 at 7:38 am

Siema

Piotr Augustyn · July 30, 2019 at 7:38 am

super.

Damian 489 · July 30, 2019 at 7:38 am

Perkins najlepszy a może będzie C 360 dziadka na żniwach

Rafal Welniak · July 30, 2019 at 7:38 am

Zainwestujcie w silosy bo na takim sprzedawaniu prosto z pola to tylko skup się dorabia.

Albert 13 · July 30, 2019 at 7:38 am

Co to za nuta była co na początku

Edward Be · July 30, 2019 at 7:38 am

Adrianie jak pomagałem za młodu rodzicom to zawsze braliśmy parę worków pustych ze sobą i wiaderko aby w razie czego wsypać do nich żeby nie spadało z przyczepy.

Vortigon · July 30, 2019 at 7:38 am

bez hamulcy w przyczepach jeździć tym 3p to hardkor

Sebastian Biały · July 30, 2019 at 7:38 am

Kurde, Pan Irek trochę dużo rozsypuje

Waldon prezes · July 30, 2019 at 7:38 am

Film bardzo fajny miło się oglądało twoja 60teczka dawała rady z transporcikiem. Fajne masz jelonki sprzecicho jest w akcji👍😎 subscribe ląduje 😉🚜

Jacob Stark · July 30, 2019 at 7:38 am

U mnie żniwa skończone 😄 jutro (poniedzialek) trzeba pokładać i nawozić licze na to że troszke popada dzisiaj żeby fajnie sie pług topił

Sebastian Biały · July 30, 2019 at 7:38 am

A czemu młody teraz tak zaangażował się w rolnictwo, jeździ na pola

Łukasz Majewski · July 30, 2019 at 7:38 am

Jarasz się tymi przyczepami jak pojebany

Sylwek Piwowarski · July 30, 2019 at 7:38 am

Cześć Adrian.Film fajny,polecam wcisnąc 2 razy sprzęgło przy zmianie biegów podczas jazdy i unikniesz zgrzytania skrzyni wtedy.

Piotr Knapczyk · July 30, 2019 at 7:38 am

To co Ci dziki zrobiły (kupy usypały), tak robi locha z młodymi. Kładzie się na zboże żeby je połamać co by warchlaki mogły zjeśc. W przeciwnym razie nie sięgły by ziarna. I tak więcej zniszczy niż zje.

Monster Official · July 30, 2019 at 7:38 am

Dawaj jakąś vixę na początek filmu 🙂

Mira3094 · July 30, 2019 at 7:38 am

Jak się nazywa muzyczka z początku?

oskar 999 · July 30, 2019 at 7:38 am

mieszka w sycewicach

oskar 999 · July 30, 2019 at 7:38 am

ten Mariusz Goła ma brata ktury okradł sklep i go znam

Kris77 Kris77 · July 30, 2019 at 7:38 am

Perkins daje radę jockerfarm 💪👍

Banix Banix · July 30, 2019 at 7:38 am

Fajne te filmy też mam 3p tylko że z agregatem do chmielu

Jaka nuta na początku?

przemysław miziniak · July 30, 2019 at 7:38 am

Klamotek daje radę 💪💪💪💪

Sinkar Moore · July 30, 2019 at 7:38 am

Ciebie nawet na klamotka nie stać.

Diablo Diablo · July 30, 2019 at 7:38 am

Zawsze 2 z pełną ekipą

Diablo Diablo · July 30, 2019 at 7:38 am

Ci dam klamotka sąsiad mniej więcej te same ha ma claasa 118 on jeszcze kosi ja już skosiłem bizonen ha ha

kamerzysta 69 · July 30, 2019 at 7:38 am

Pozdro joker oglądam ci o 01:30 bo dopiero co wrzuciłem z pola pozdro

BOBER HUMBAK · July 30, 2019 at 7:38 am

Niech milcia zacznie może coś nagrywać

MrTrójeczka 3 · July 30, 2019 at 7:38 am

U mnie tez wczoraj były żniwa i dzisiaj balotowaliśmy było 41 balotów słomy 😀

WojtekBezMojtek · July 30, 2019 at 7:38 am

Fajną współpracę macie z sąsiadami. Ja niby takiej nie mam aż ale kombajnista którego wynajmujemy od lat gdy pare sezonów temu powiedział "jest sucho i ludzie koszą ale nic z tego nie będzie. Poczekajcie tydzien." Za tydzień wjechał ziarno suche a cała wieś przewala na klepisku żeby suche było. I zawsze mu ufamy bo dla każdego znajdzie termin jak najlepszy i np już koszą ale powiedział że jeszcze do nas nie wjedzie bo za wilgotne (tylko na suszarnie).

karol zdeb · July 30, 2019 at 7:38 am

Jak sie ta nutka nazywa?

Agro tłoczyzna · July 30, 2019 at 7:38 am

Gitarowy film

filip gameFS19 · July 30, 2019 at 7:38 am

Bardzo fajnie słuchało i oglądało się Ursusa 3p jest to zajebista maszynka a ostatnio mała używana bo wszystko robi Jelonek ale na szczęście do żniw przydał się 3p!!! Film wyszedł jak zawsze zarąbisty. Pozdrawiam

Jiri Placek · July 30, 2019 at 7:38 am

No nato že to sečtěte Johanem máte v tom bordel amatéři…..

MacieG · July 30, 2019 at 7:38 am

Mam taką prośbę jakbyś mógł do opisu wrzucać linka od muzyki z której skorzystałem w danym odcinku 😁🙄

bambek 6262 · July 30, 2019 at 7:38 am

Na internecie jest wystawiony kombajn pana irka
Pozdrowienia

Rychu Peja · July 30, 2019 at 7:38 am

3P ma wszystkie łożyska do wymiany!! Słychać to jak wyje,masakra!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *