Models in Paradise | Summer, Jessica , Vacation, & France | Sanne Vloet

Published by Darron Toy on



hey guys welcome back to your new vlog and on the way to the airport and here I'm gonna meet Jessica and guess what we're going to San Tropez okay guys my next flight is in 17 minutes yeah we definitely missed our connection because the flight already departed right now and a lot of travel back I hope we can make for event tonight and finally so we're gonna hurt you to hotel so here we arrived in the hotel I think y'all these minutes yep okay and we arrived in Berlin oh god this is so pretty hair goodies can't wait to pack that and look what do we have it's like a view this is like a super beautiful here so I've third long long day of traveling finally arrives and the room is like absolutely stunning view is stunning so I'm gonna take a quick shower get myself ready meet Jess again and we're gonna go off cheese dinner quickly oh my god so I'm ready for the event tonight and I'm wearing like super pretty dress by simmerman ass on the raw bag or basic well that's me Jetson let's go get a knife or all fresh out made of dress and read a beautiful with Superman dress and we're kind of have to run oh my god it's so pretty here that there's like a huge like dinner table like all this I can get some pictures there okay we're back on top with nice dinner some sea bass yeah I don't even know where we have to go I'm getting lost it's no to end the video guys good night morning guys so I woke up this won't repay oh it's so pretty yesterday when I'm walking she's got your bags actually I haven't unpacked them yet she's ready to take this top you to the beach always forget to bring it back take so much space and then like oh whatever I have to go to the beach and nothing I love this it's enough bird a leopard that's very cute it's just like a flower just like an easy kind of let's get sitting back or expressions with beach or human lunch you can wear these at any time oh my god I love this it's like a fanny pack I think this would be great with my like Cameron because I never know where and trophy well time for breakfast we'll review winning and we just started having a little breakfast and a few could be much worse very good not a good at all and his friends spread and I guess lovely looking good either at all thank you sir I've never been to your face so we drove like to the city last night I barely see anything because it was dark so yeah quite excited to explore a little bit I'm wearing like super easy like body from BS and it's like a little bag and Zimmerman and these are like another black vintage vintage jeans super easy sunglasses are shape oh I hope after NASA I will link product below as well so we have a lot of shopping so this is my this is my mr. seta mas Toba Tek noir hey Eric Ivan ah this all right yeah gugus don't copy so I already did some shopping about like a really cute like white blouse and just walking around it I'm gonna go get story and head back to your hotel already so pretty here oh look at that doggy it's so hot here it's like sleeping so we just finished at the market and we're gonna go to the store right now and that cares like it's like such a cute town I could all these like little stores and all these little houses it's like super like authentic and now with the pink on back there it's like nice to look walk around joy because I just came back into my room and just like a quick shower because even like walking around they overthrew the city it was really hot and I'm just gonna do a little bit makeup no one wearing like too much product because it's so hot outside just put on like a lot of sunscreen because Sun is ready we're gonna head to the Chateau and which is the castle and it's just red dress and yeah we're gonna have a nice lucky chair so wearing is like super beautiful dress my simmerman and earrings as well Zimmerman this is like from J Patel I'm okay and I thought this was like a super cute accessory I got that like an antique market like you I don't even know her that's me this minute preparations running a little late those things girls but we're on the way to shuttle what did i do say Volta is that right yeah you know it's first evening know so Wow we arrived it's like a beautiful box guess was amazing to this car how beautiful is here I'm gonna go to the other side CP this is orange grapefruit sparkling still in a cocktail of melon and vodka grapefruit Wow food me what hello I'm wearing you okay so it's like 10:00 p.m. 10:30 and um just go back home from the event oh yeah we could oh I feel whole everywhere she which is a very good thing but well we are heading to bed and we're gonna wake up early tomorrow because we want to enjoy the day yeah we have a day awesome


30 Comments

Bahtuhan Kilic · July 26, 2019 at 2:32 pm

Crackhead cafe

faith hope lauren · July 26, 2019 at 2:32 pm

I have no idea that you two knew each otherrrr.. love these tow peeps

Happy Juicelover · July 26, 2019 at 2:32 pm

I love you so much. big fan from Thailand xx

Welmoed VanWesten · July 26, 2019 at 2:32 pm

Hoe lang ben jij?

Norma Pietri · July 26, 2019 at 2:32 pm

I'm tired and I didn't realise that you don't speak french but I thought it was normal when you said "Nous sommes arrivées à Nice" hahah Anyway, so cute ladies, kiss kiss from France

MaleficentMawile · July 26, 2019 at 2:32 pm

Wow your legs look like sticks omg….

Laura Silva · July 26, 2019 at 2:32 pm

it's great that u also speak French!

Laura Silva · July 26, 2019 at 2:32 pm

This is going to be my future life 🤩

DonT Subscribe · July 26, 2019 at 2:32 pm

You're channel is FIRE!

MANSI BACHANI · July 26, 2019 at 2:32 pm

Your vlogs are the best..theres so much of positivity and inspiration..love all of them..keep going and making more such vlogs..youre the bestt😊💛💛

Ayesha Gull · July 26, 2019 at 2:32 pm

👍🏻😘love u

Jean Luc Blanche · July 26, 2019 at 2:32 pm

Angels in Paradise!

Mariel Ferreira · July 26, 2019 at 2:32 pm

Can you please do a Apartment tour!!

Priya Gurav · July 26, 2019 at 2:32 pm

You guys should visit and vlog Carmel-by-the-sea in California!

Claire MY Lee · July 26, 2019 at 2:32 pm

That lunch spread looks so good!!!

Clare C · July 26, 2019 at 2:32 pm

Love that you use cruelty-free makeup like Tarte and Charlotte Tilbury! Fab vlog! xxxx

Anjelica Violetta · July 26, 2019 at 2:32 pm

i've been searching for you since vs show 2016, your personality in a section where the weeknd sang starboy is so charming. New subscriber heree

Rayan Alam · July 26, 2019 at 2:32 pm

Whre are you from sanne

abril roig sallen · July 26, 2019 at 2:32 pm

What's the name of the hotel??
I love it
And I love you soooooo much
Love from BCN ❤️❤️👑👑

rizwana yasir · July 26, 2019 at 2:32 pm

Background music is a bit loud but very nice vlogs

notsodelicious · July 26, 2019 at 2:32 pm

this made me miss home a lot hahaha xxx

デ鉛韻Just a blink · July 26, 2019 at 2:32 pm

Omg that view i was in turkey i had a nice view to the beach and a big pool but ur view bombbbb

Aida S. · July 26, 2019 at 2:32 pm

Zimmerman is ofcourse nice but very very expensive !

James harrington · July 26, 2019 at 2:32 pm

If you’re ever in Cork I can show you around and going nice places (Ireland 🇮🇪)

it's ARR · July 26, 2019 at 2:32 pm

I love her Accent

violet lunar · July 26, 2019 at 2:32 pm

you two're super cute

Nienkejansz · July 26, 2019 at 2:32 pm

take a shot everytime sanne says like haha

Faye Zhang · July 26, 2019 at 2:32 pm

If you can put the English subs on, that will be very nice of you! I feel hard to understand all of your words! Love you!

Cristian Cervantes · July 26, 2019 at 2:32 pm

❤️❤️❤️❤️

Natalie's Life · July 26, 2019 at 2:32 pm

I love love love your vlogs! You’re so pretty! Looking forward to your next video!😃

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *