LA TRIP VlOG | PRINCESS MAE

Published by Darron Toy on



that we're good you looking flying there then the find I let me see the fit okay I see Christopher just VidCon selects creators my left hand I'm right-handed receipt of what a a bow okay to escape tonight stage I guess I don't know baby say hi [Applause] thank you guys look at this starburns making a flag Nickelodeon how are you guys feeling right now I'm feeling pretty red how was i smiling keeper give us allow smiling funny you see my brother guys look Brent [Applause] [Applause] oh you got your license already they're just finished at the boho and we are at glass refused a try Anson blasted and doing a little cute photo shoot orange malaria the block of orange outdoor indoor shopping vibes right there I'm sorry I just typing you out you know like look see the hair dude a little Wow Wow Julie this America the first time she ever got me she said she could buy baby going to that ever again hey princess with a pony does it ever feel like normal when that happen yeah like you just know like like a stranger you don't know I love like especially people like say oh my god it's princess or something like that you're like that's the type of impact you have when they tell me their stories and stuff I think it's just really really beautiful like oh my god our team long before like it's just amazing how I like impact a lot of teen moms and people they're like 30 years old already and like be doing such a good job Wow thank you the kid brett mannings with his ugly-ass branch my feet is hurting in Frankie hey honey what to do out here with princess chilly I'm a part of the family today y'all should be happy cause now you know everything I'm gonna cook out my honesty cooking this you got roaches five see you offices the hashtag top of this okay [Applause] [Applause] we need hey I found it look at that she'd be a little Minnie Mouse coin back hey we're about to miss the train over here play around they miss the train Keifer go get it run go get a train your sake please remain seated Oh you ready right here waiting for the firework waiting for its pin 9:30 so that the mountain blows up full of fireworks so beautiful per usual same lucky for there's so many people here but it's really so beautiful [Applause] over sixty years ago [Applause] hi guys we are heading to very heading to babe heading to the headquarters do some little you know a little something sign you know taking pictures [Applause] what I have to do wow that's great the ugliest do what you say at the same time that's crazy we know great minds think alike but if you guys do watch the show it is a great show you did it right he did a good job escape tonight on right very great experience let me just talk crap but really he's really cool and you guys check out the show yeah and annoying at night you want a time where we yeah babe right hey Laura shallots a book this is imaginary perfect service we're just gonna check out one more time okay just really get ready set go they were awesome there is amazing some over here at the Crab Shack read what it says My Mind's like a cracking like a top the keywords would you rich [Applause] watch over food that montage [Applause] so meeting Christopher year is at the front of the hotel we were staying at and we are waiting for our driver yep and we also went to Daiso and grab some snacks first and free clay of course oh my god she's gonna be independent just a couple and I also grabbed her at these popping cookie ones because she loves these and I got the milk eat that because of course why not you know so guys we'll see you guys later I hope you guys enjoy this vlog as much as we enjoyed it make sure to follow us on our social media play minds my instagram is mr. loss on my twitter is mr. one times on my bio okay oh yeah please follow me on all my social media Mela Cleo Twitter love next May snapchat be a BB y ma e baby May and um stay tuned our next videos guys bye

Categories: Articles

33 Comments

Vania Fajarita · July 27, 2019 at 2:37 pm

PRINCESS.. WHY YOU BUILT LIKE THATT

Noelia algarin · July 27, 2019 at 2:37 pm

Love how grateful and sweet she is meeting everyone

Shadyinkd · July 27, 2019 at 2:37 pm

Anyone else notice the tit grab at 15:31 sksksksksk

JB Says · July 27, 2019 at 2:37 pm

10:39 that's the most romantic thing that could ever happen. 😍 So happy for them. ❤

Chicken Nugget · July 27, 2019 at 2:37 pm

6:03 something I’d do 😂😂😂😂

Chicken Nugget · July 27, 2019 at 2:37 pm

I thought wrong about Chris! And I admit it… and I’m sorry Chris ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Chicken Nugget · July 27, 2019 at 2:37 pm

Now I’ll get my self a boyfriend like Chris nowwwwwwww!

Nemfa Quijano · July 27, 2019 at 2:37 pm

Gosh, how i wish i have a babe like him hoho 😍

Rky네 · July 27, 2019 at 2:37 pm

why did princess dropped almost 100K subs I knew she had 1m sub's before her first video

stan BTS and you gud · July 27, 2019 at 2:37 pm

I feel so bad for his bf…but i dont feel guilty or anything because I never hated on his bf. Dont judge guys! 💕

Glazel Monje · July 27, 2019 at 2:37 pm

That blue disney sweater is lit. 💯
Hey Princess and Chris! Love from the PH 🇵🇭

yesak adly · July 27, 2019 at 2:37 pm

Keifer if you see this you looked like a bad fucking bitch! Same to you princess

Robin Gebel · July 27, 2019 at 2:37 pm

I would love to see your videos filmed with a better camera

noneof yobussiness · July 27, 2019 at 2:37 pm

Omg you're so fat girl you used to be cute

Jhad Elian Magbojos · July 27, 2019 at 2:37 pm

Owww lipsticknick😍💝

Ashli Benggon · July 27, 2019 at 2:37 pm

15:32 did he just grab her titty 😂 love your vlogs girl!

scrapbookingsnoodle · July 27, 2019 at 2:37 pm

Can someone explain why I keep hearing quacking duck sounds throughout this video? Thanks 🙂

LaLa xo · July 27, 2019 at 2:37 pm

Princess you look so pretty in this video

YOUNG HOE · July 27, 2019 at 2:37 pm

I wx waiting for louie to pop up

vminssi edits · July 27, 2019 at 2:37 pm

SHUT UP SJHSJSH THE FIRWORKS PART WAS SO CUTE I'M DYING JVHZBZ 😭😭😭💜

unknown unknown · July 27, 2019 at 2:37 pm

DOES ANYONE KNOW THE SONG @ 4:53?

Daniella Miranda · July 27, 2019 at 2:37 pm

Isnt princess allergic to shellfish? 😂😂😂

Olgaa__ · July 27, 2019 at 2:37 pm

I felt like this whole vlog had a weird vibe to it, she didn’t address all the comments cause they had to read them. The video was so different

Ayhee M.D.R. · July 27, 2019 at 2:37 pm

Not interested.

Leonela Aguilar · July 27, 2019 at 2:37 pm

tbh i think what made us think of chris as a clout chaser was the concept of the last vid!!!! but I’m still gonna be a lil skeptical LMAO cause I wanna watch our for mai

Tanvi Bangera · July 27, 2019 at 2:37 pm

Love how chris hypes her everytime!!!!

luv xx · July 27, 2019 at 2:37 pm

I WANT TO SEE CLEOOOO 😭

hannah P, · July 27, 2019 at 2:37 pm

That's Good princess doing the vlog

Rikistrikiis · July 27, 2019 at 2:37 pm

Boooooooooring

Summer Garcia · July 27, 2019 at 2:37 pm

first video omg look at you guys
second video omg chris is using you, dump him do you
video rn omg you guys are so cute

you guys are some faaaake ass fans

Allysa Riparip · July 27, 2019 at 2:37 pm

Awh why didnt little miss Cleo go to Disney ☹

Luis King · July 27, 2019 at 2:37 pm

Who agrees that princess should be in escape the night in season 5 if there is!🙏❤️

ddubbu dahyun · July 27, 2019 at 2:37 pm

i just want to say that i thought the title was "LAPTRIP VLOG" ok bye

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *