‘Jen Ain’t Gonna Like This’ | Jersey Shore: Family Vacation | MTV

Published by Darron Toy on



(club dance music) – [Announcer] Tonight, get your GTL on. Jersey Shore is all new. – I didn't even wanna go swimming. – Swimming? – Mm-hmm. Wanna go in the jacuzzi. – Oh yeah, the hot tub back there. – Yeah, and it just so
happens to be on, it's weird. (Vinny laughs) – We're kinda like
joking around with Ronnie about like giving the tour and busting his balls, making fun of him. But the man is like considering it. (Ronnie laughs) – He's like, "I know I'm
gonna do this, this sucks." (laughs) He's like, "I can't help it." We thought that, like,
he was gonna be like, "Guys, you guys are
crazy, I'm going to bed." He's like laughing like, "Oh god, "like what am I going to do?" This is bad. – Mm-hmm. – Where'd you go? – Just eating. – What were you eating? – Pizza. – Pizza? – Yeah. – You guys love pizza. – Did you have pepperoni pizza? – Yeah. – I like pizza, too. You're really feeling this
blue thing going on, right? – Yeah. – I like that color on you. – I do too, it's really nice. – Oh god, honestly, I
really did think that Lindsay was going to wind
up with Vinny or Pauly. Like that's the only
reason why Lindsay actually came back to the house. Um, I'm confused, and I don't know what the (bleep) is
going on at this point. Nice hair Ronald. – It's (bleep) up, huh? (laughs) – [Angelina] Yeah. – [Lindsay] Are we gonna go in jacuzzi? – Oh my god. I can't
stay up that much longer. – [Ronnie] I'll go in the pool. – Alright, I mean might
as well because I'm here. – Yeah, Jen ain't gonna like this. She's gonna put her bathing suit on. – Oh we're going in the pool? – [Lindsay] I feel like we should. You only live once. – Yeah let's do it. – Her bathing suit is going on. He's not going to be able to resist. – I think I should go to bed. (laughs) That voice inside of me, "Go to bed." – Man, we got a situation. Women in hot tubs are
Ronnie's kryptonite, okay? When Jewish Barbie comes
out with her bathing suit, Ronnie will be left powerless. – [Jenni] Oh hello, Ronaldo. – [Ronnie] Hi. – [Angelina] Ronald,
where's your bathing suit? – [Ronnie] I'm waiting for her
to put her bathing suit on. – It's just going to come off anyway. (laughs) – [Mike] Oh my god, this is crazy. – [Ronnie] I (bleep) hate you all. Listen, I've seen a lot
of girls in bathing suits. I've seen a lot of girls
without bathing suits, so another girl in a bathing suit isn't really that tempting. And I'm, you know, not going
to go down that road again. – [Angelina] Lindsay, where did you go? (group oohs) – [Girls] Yes! (Ronnie moans) – [Ronnie] I'm going to bed. – [Pauly] Ronnie's blushing. – I'm dead. Dead, dead. – Ronnie is getting a
weird look in his eye around Jewish Barbie. I know this look. Usually that leads to bad decisions. Like, this is not good. – Who's getting in the hot tub? – I'll go, I guess. – Ronnie's gonna check the
water and make sure it's – And make sure- (laughs) – And make sure it's wet. Go put your condom, I mean
your bathing, suit on. (laughs) – Mmm, what's your prediction? – No. No, it's happening. – [Announcer] Don't miss anything. It all starts tonight at
eight, seven central on MTV.


26 Comments

César Manuel Martínez Llerena · May 14, 2019 at 3:43 pm

Coked up?

Frank · May 14, 2019 at 3:43 pm

hahaha pauly is like dutch men-.-'' xD

sum girl · May 14, 2019 at 3:43 pm

ronnie gonna go see if the waters wet

lmao

REDSKIN /// · May 14, 2019 at 3:43 pm

Ronnie was definitely raised by a single mom cu he is a professional narcissist just like girls he’s a whore cheats on everyone and lies when he gets caught only difference is he isn’t a girl so he isn’t crying rape or abuse he was definitely raised by a single mom cuz he blames all his personal problems on everyone else and don’t want to change #heisGirl #realwomannolongerexist men no longer exist because you hoes are all trash not proverbs 31 material #arealwoman

Nesfield J · May 14, 2019 at 3:43 pm

Go pout ur condom/bathing suit 😂

Lunar Skies · May 14, 2019 at 3:43 pm

Bleeeeeeeeeeeend.

Carlieto' Way · May 14, 2019 at 3:43 pm

Dead man walking

Burnout Films · May 14, 2019 at 3:43 pm

I didn't know eyes could be that close together

Mike Servello · May 14, 2019 at 3:43 pm

Ric Flair would of told Ronnie you have to be a 60 min man . Wooooooooo

Mike Servello · May 14, 2019 at 3:43 pm

Damn you Jewish Barbie

Sheila’s Beauty/ Hair/ Nails/ Fashion · May 14, 2019 at 3:43 pm

Mick eating again 🍽

c · May 14, 2019 at 3:43 pm

"Women in swimsuits are ronnies kryptonite" lol

Princess Huddini · May 14, 2019 at 3:43 pm

Situation eating a brownie in the confessional is a mood

Byejigga · May 14, 2019 at 3:43 pm

Ronnie is so gross lol

Michael Ramprashad · May 14, 2019 at 3:43 pm

Ron is laying on the floor like that 2:36 because he wants to cover up his boner

chula 32 · May 14, 2019 at 3:43 pm

Omg ronnie is soo fucking hot❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋

Skerrick · May 14, 2019 at 3:43 pm

You only die once. You live everyday.

Paul Zarate · May 14, 2019 at 3:43 pm

Ronnies tours is back in business

Delas · May 14, 2019 at 3:43 pm

"Yeah ron just gonna go check the water see if its wet" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Alfonso Sámano · May 14, 2019 at 3:43 pm

Ewwww. Poor Snooki. She’s so ugly

Nyz free thinker · May 14, 2019 at 3:43 pm

Why does Angelina look like the liquid version of the terminator in the thumbnail?

Edit: that's not even Angelina, legitamently couldn't tell the difference

Loreyn Workman · May 14, 2019 at 3:43 pm

Why don’t they stop him???????

Shane Berry · May 14, 2019 at 3:43 pm

She’s sexy tho..

Andrew Lee · May 14, 2019 at 3:43 pm

Wtf are the eating?

GE TO · May 14, 2019 at 3:43 pm

Who is this Ugly Transvestit with the Name Angelina ?

imani yup · May 14, 2019 at 3:43 pm

His friends are fake. Encouraging him to make these bad decisions.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *