California Vlog⎮7/25/19⎮~1st Girls Trip, Traveling & La Jolla Beach!~

Published by Darron Toy on



hey guys good super early morning 5:30 I am coming downstairs after washing my hair taking a shower I'm gonna let it air dry and if I have time I'll try and straighten it and the airport if I don't I won't wait till we get our broom hopefully it'll be dry by then I think it will and I'm all packed up ready to go I'm gonna have some breakfast and wait for be in exam good morning wait for B to come get me in about 20-25 minutes and I think today I'm gonna need some coffee because I didn't go to bed to almost one actually it probably was one because it was 12:45 when I got in bed and yeah probably it was about 1 a.m. before I fell asleep and my alarm went off at 5 so I feel okay right now Adrenaline's kicking in but probably in the next few hours I'm going to crash we made it to Austin Airport it was very very smooth it's like 8 a.m. right before 8 a.m. so we figured out how to park this Airport is kind of there's a shuttle this Airport is kind of hard to navigate so we made it I already talked to the girls once Maddie face time to be boo-hooing made me cry like a baby and I got to talk to the other girls and here we go for whatever reason this Airport we have to walk onto the plane like this very reminiscent of the Dominican Republic okay clearly I finished my gosh my camera has dust all over both the tissues clearly I finished straightening my hair we made it we're in Ontario California we landed safely surprisingly frontier was a very smooth ride I was very surprised I thought because the tickets were so much cheaper the plane was gonna be a lot cheaper I mean they didn't give you snacks or drinks I brought my own snacks and drinks it really was not bad at all like the seating was fine it wasn't too small for me I didn't even need an extender which I'm surprised because being pregnant I thought for sure Hobie it just dropped off Maisie you okay yeah it's okay she's gonna be fine first time you need in-and-out we actually have an in and out in San Antonio but I've never been to it so sorry Betsy gonna be like let's get on the menu all you have is hamburgers that's a pop in place okay I got the number two which is a cheeseburger I got no onion no tomato fries animal style so they have cheese grilled onion and some sort of sauce and I got the pink lemonade was 905 finish up lunch we made it to our destination now we're checking out roughs to get some water hopefully they have what we need never ever in my life been to a Ralph's well they have a Hello Kitty balloon I feel right at home 249 strawberries who are you for water in candy maybe some chips thank you so far it is 409 I feel like it's 9 p.m. at least tired but we're finding snacks this is a cute little store it's not bad enough so far we have water via got Gatorade and Powerade I got some M&Ms and I you've been there mug from the Starbucks it's in here I think I may need coffee he has Bistro hot stuff to do and I'm already done for the day we need to love that to keep going ok we just got to the hotel we're staying at the Holiday Inn in in in Suites or something right let me see if it says it here this is the bathroom very nice makeup mirror square sink toilet and up shower I don't know what that was for well size mere 20 week baby bump closet little sitting area table TV 2 beds I already started going through my stuff and like unpacking my longshot and figuring out where everything goes I brought a pillow from home we got our charging station going here because eating Twizzlers a desk another TV we bought water at Ralph's so in Texas we don't have a rule or whatever that you have to pay for your bags like a lot of people bring their own reusable bags but we don't have a tax on them if you don't and I forgot and so we got to Ralph's that there's a I thought it was 15 cents but a 10 cent per bag per plastic bag so obviously we didn't bring reusable bags so we just had to carry it all ourselves so we got a pack of water I already got a been there series mug the California edition we got some snacks and some chips over there and I'm gonna go look for some water no some ice and then I think we're gonna go check out La Jolla Beach and go check out the sea lions well like there's people down there we came to La Jolla this is where we somebody told us actually the receptionist told us that there are sea lions here so the so far all we see are these pelicans yeah yeah I look you see they're like shaking there you see them all are those ceilings oh no those are birds that water right there yeah yeah I wonder what the beat like the attributions like this wouldn't be a bad place to come we just probably couldn't go that far out like I don't think I'm brave enough look that guy looks like he's being I think I'm not like thrown to the left that actually got me wet can make my hair curly get up you dumb now these sequels are very brief they just show like notes there was a little squirrel down here crawling in these rugs not sure what he's looking for on the side of the ocean he's down there looking for something one more the same brave one yeah there is oh my gosh you just went back under I wonder if she if he said look there he is again oh my gosh did you get it oh my god we literally just sat here the last hour and a half and watched the sunset to only find out that the sea lions are two minutes off is the direction of where we were so we're headed there now [Laughter] oh look we can go all the way down via oh cool Wow look they're on the rocks that is so cool we're braving it down the hill to go see mom oh my gosh I'm so excited they are so close I'm not going to any closer than in here but look how close they are oh my gosh look at the Big Daddy you hear the baby he sounds exactly like he did at SeaWorld oh they're so cute come on bi don't be scared look at him oh my gosh oh my god she's so cute oh brother I feel yeah I can't believe the Sun is set and it is still so bright out here and beautiful oh my gosh those of you that live here so lucky so many we're checking out this press chicken no crush kitchen slave I think I'm gonna get the pair in gorgonzola and maybe a suit depending on what the soup of the day is maybe tomato basil salad a particular we are all settled in for the night I just got done taking a body shower feels so good I mean my hair was straightening completely cleaning now I feel like it's all over the place so that's okay but it feels good to get some fresh lotion on and Fresh deodorant after a long travel day feels really good because in the shower right now we're watching Jersey Shore I'm actually about to turn on big little lies or Handmaid's Tale or something that I need to catch up on and we're hitting the sack it is get audience 10:06 which is midnight back home we're exhausted needless to say exhausted the food was really good at the crust cafe as I was called I mean I don't think I have the receipt it was really good that pear salad was so good the bruschetta was so good totally worth the money tomorrow we're getting Mexican food for lunch though we're staying at Holiday Inn sweet Express Suites all three nights and they have continental breakfast so that's nice one last meal would have to be before because just today alone I had a breakfast sandwich and a thing of water at the airport it was $12 then we went to go get in and out for lunch that was nine bucks so that's 21 and then dinner tonight with tip was for me because each had something separate dinner was twenty-eight dollars including tip so yes what is that forty bucks $50 on like eating out and then the snacks we split everything that we got at the store and it was like another twenty three dollars so $73 today just so I'm like food not even the only thing that I bought was the Starbucks Ben they're serious here it's the only thing that I bought that was $13 everything else was food really good so it'll be nice to not have to worry about breakfast tomorrow maybe even take like a banana or something for snack we have little snacks and stuff here we're gonna do Mexican for lunch and then by dinnertime we should be in Pasadena so no clue what we're going to do over there but it was a fun day even though it was a long travel day it was it was fun in with my fast the rest of trip is gonna go by just as fast I know it so anyway hopefully you guys enjoyed following us around today tomorrow should be even better we'll see you there


23 Comments

Kim Leary · July 30, 2019 at 9:49 pm

Ralph's is a huge grocery chain in California. Not really a "little" store.

CRebecca1944 · July 30, 2019 at 9:49 pm

We went La Jolla beach a few year ago.Loved San Diego , also went to Disneyland . We had such a wonderful time👍💁

J D4eva · July 30, 2019 at 9:49 pm

I could NEVER straighten my hair in an airport! It’s not the fact that I lose hair because of the straightener it’s the fact that my hair purges a good amount of hair for new strands! It would be all over the airport floor 😂😂

I have those same shoes! I have to keep tightening them because I’m dropping pounds but I LOVE them 😍😍😍

Dora Chavez · July 30, 2019 at 9:49 pm

Glad you enjoyed 💕💕💕💕💕💕

LL Nut · July 30, 2019 at 9:49 pm

So glad you’re back, missed your family. So glad you got away with your BFF!!

Patrick Turner · July 30, 2019 at 9:49 pm

Melissa dont forget to get a magnet. From each place you went, this is dixie from texas.

Sarah Sands · July 30, 2019 at 9:49 pm

I hope you all are having a wonderful time! I was wondering why you weren’t posting then I remembered you were going to California. Lol

JessikaLovesU · July 30, 2019 at 9:49 pm

Omg you were about 10 minutes away from my house! I live by the Ontario airport! 😭 I’m so sad I didn’t get to meet you!

Sandra Ortiz · July 30, 2019 at 9:49 pm

I wish I was closer so I could of met u guys .

Bdiddy · July 30, 2019 at 9:49 pm

Glad you enjoyed. I live in SD area and to me California is like a Bob Ross painting, I find something beautiful everyday. Love it

judy coulter · July 30, 2019 at 9:49 pm

thank you for sharing. I loved seeing you guys at that gorgeous beach.

RoxyMaraide · July 30, 2019 at 9:49 pm

Omg you went to my In n out I would have loved to bump into both of you

JustNess78 · July 30, 2019 at 9:49 pm

I've never heard Ralphs referred to as a "little store" lol

Narcy Dishon · July 30, 2019 at 9:49 pm

Where was Macey going? Have a wonderful time!!

makeupaddict26 a · July 30, 2019 at 9:49 pm

I love you melissa you have such a beautiful attitude! You should have done a meet and greet!

Krystie Erickson · July 30, 2019 at 9:49 pm

How fun

LiLone4 · July 30, 2019 at 9:49 pm

Every time I go there I get wet too lol

LiLone4 · July 30, 2019 at 9:49 pm

Awww I live in La Jolla wish I would of known u were there I would of came there 💗

Jacqueline Diaz · July 30, 2019 at 9:49 pm

Excellent video as always!

Prophet Kedeshia Wilson · July 30, 2019 at 9:49 pm

Great Vlog Mel! The sunset was EVERYTHING!!!!!
Looking forward to the other videos!
Long beach airport is like that too.(going outside to board the plane)
Btw..I would feel soooo awkward doing my hair in the airport.🙈

Brianna Marie · July 30, 2019 at 9:49 pm

Yay! Looks like y'all had a blast!!!

Rhonda · July 30, 2019 at 9:49 pm

If there are sea lions there are sharks! No way Jose would I go In that water.

Kelly Reed · July 30, 2019 at 9:49 pm

I loved the hotel tour. And the beach is beautiful. 💙

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *